Got a Blogger account?

Tuesday, 22 December 2009

USJ 18

Gambar diatas ada kene mengene dengan hidop dan mati.

Assalamualaikom semoa!
Smoga peminat2 dan pengunjung setia imperidal.blogspot berada dalam keadaan sehat walafiat.
Agak2nya, memang sudah lame gua x update blog inih. Klo korang bace post sebelom ni, post strosnye akan di postkan pd januari 2010 sebab x byk mase. Tapi, dengan izin Allah, aku dikurniakan mase untuk mengupdate blog ini ;)

Kpd korang2 yang dodol tak tau aku cuti luar negara kt mane, aku cuti balek malaysia daaa...

Seperti yang korang sume prasan, blog ni pun aku upgrade skit. Maklumlah, aku sniri pun da buhsan dengan layout lame. Aku ambek la kesempatan nih, untuk mengubah suai sedikit. Mudahan korang sume berpuas hati dengan layout baru ini :D

Okeh, kite masok pd topik. Topik kali ni bertajok USJ 18. Kt USJ 18 adalah rumah makcik aku yang amat baek hati dan tempat aku skluarge menetap smentare berholiday di msia nih.

Dengan tidak disangka2 ade 3 set visitor yang melawat aku kt USJ 18, baek hati tol dierang kan?

First Visitor: Ammar & Syidi


"Weh pis ni aku ni, Ammar. Kiterang kt subang, camne nk gi tempat ko?"

Aku yang leklok tengah sedap2 makan mee sup, tetibe cakap nak datang, agak terkejot jugak la. Bile dierang sampai USJ 18, tetibe ade kete hijau horn. Tengok kete cam kenai, memang kenai. Bile setahun x tgk Ammar ngan Syidi.... Hmmm... Ammar nmpk cam bese, tp skrg mgkn ramai awek la kot. Syidi... peh kurus die mmg hensem la, aku ingat setahun x jumpe, ade la sket daging. Tapi maseh kedeng lagi.

Ajak makan mee sup segan2, padahal cakap lapar. Orang da offer nk xnk. Pastu aku pkse baru la makan. Suro tambah, segan2 lagi. Kne teman pegi jumpe mee dengan sup baru la tambah. Haha.

Patotnye, kne tgkp gambo lagi dengan pelbagai aksi. Tapi sayang, tangkap 1 gambo je, heh.

Second Visitor: Usop & Imran

Berjalan menuju kearah Usop dan Imran.

Peh, ni lagi sorang nak datang pastu bitaw aku last minute. Pagi tuh dahla aku kne pegi majlis kawen spupu aku. Naseb baek sempat jumpe. Jumpe dierang sume pukol 10:30pg. Dierang x breakfast lagi, aku pun same. Jd kiterang sume sesame breakfast kt kedai mamak. Setelah setaun x jumpe, badan usop makin kental, tah die buat ape aku pun tatau. Imran janggot ngan misai die pun makin lebat, ni LAGI la aku tatau die buat ape, hehe.

Imran dah mule buat kesengalan raut mukenya.

Teh tarik terbaek

Imran dan roti pisangnya. Tatau la nape die suke sgt pisang.

Usop bersama nescafe tariknya.

Eh bodo nye sop. Leklok sedap aku tgh minum, pegi kacau nipple orang.

Peace brother.


Haaaa... nmpknya kite berada di akhir post. Jd, stakat ni ajelah penyampaian gua kali ini. Smoga bermanfaat dan enjoy. Gua nak ucapkan trimas bebanyak kpd rakan2 yang telah datang dan sanggop mengorbankan masa untuk berjumpa di USJ 18 ini.

Post strosnye... Aku tabole nak kasi the exact date sbb mase busy ngan x busy nih agak random. InsyaAllah, inilah post terakhir untuk tahun 2009. Smoga tahun 2010 menjadi lebeh baek drpd 2009 :D

Third Visitor sepatotnye Amirul Azmi ngan Aznan, tapi dierang call aku cakap nak datang time aku xde rumah. heh heh

Wa billah wa taufiq wa hidayah wa salam.





Click here to open window