Got a Blogger account?

Sunday, 28 March 2010

Series Special - The Memories


Assalamualaikom semoa~!

Pew pew. Lagi skali, lame gile aku x update, heheheh. Kali ni sebab malas gile nk update, entah camne bole jadi malas, tatau la. Pastu sebok sket ngan activity skola. Hmmm.

Kalo korang prasan, ade post2 yg sblm nih, tibe gambo hilang. Sorila, gua x bole nk recover la gambo-gambo tuh sebab image hosting website yang aku slalu gune ni
"down" tatau la sampai bile, tapi nmpk gaye macam buat selama-lamenye je.

OKEH! Post kali ni, aku cadang nk letak gamba je lebeh, malas sket nk tulis.
1 Picture = 1000 words? :D


CHAPTER THREE: THE MEMORIES~!


Warning* Heavy image loading :p

Minah Rempitz?!

Kanak-kanak kurang upaya

02.01.2010 - Burstday Aisya

Nenek-nenek

Durian!

Kak nurul blanje Burger King. Woot! ;)

KAK THREE! :D

Lelaki-lelaki idaman setiap wanita

Smoga berbahagia =P

Alongos & Kak Ummu

Oh hai

Tahun 2009 terbukti makin tembam

Yao Ming

Kopitiam plakk!

Donut J.Co yang tidak boleh dilupai

Terserlah ke-sengal-an-nya

Pelbagai aktiviti menarik

Inilah aku

Stakat ni ajelah penyampaian gua, mudahan terhibor smentare. Kalo ade gambo sesape yang aku ter-miss, tlong la maapkan ye? Klo ade tuh, itu sume atas kelemahan aku sendiri :p
Mudahan Allah pertemukan kite lagi dalam mase akan datang, InsyaAllah.

Wa Billah Wa Taufiq Wa Hidayah Wa Salam.

p/s: Lepas ni ade chapter terakhir untuk 'series special' stay tuned! ;)