Got a Blogger account?

Monday, 17 May 2010

Common Room


Image count: 16 images.


Assalamualaikom semoa~

Bertemu lagi kita dalam imperidal.blogspot. Smoga kalian berada dalam keadaan yang terbaik. Maap la ye, kebelakangan nih sebok sket dalam hidop, xde mase sangat nak luangkan masa dalam alam virtual nih :p

Hmmm. Korang ingat lagi pouch bag aku dalam gamba tuh? Kalo sesape yang dok Hira' dlu pastu slalu bukak locker aku amek maggi die ingat lah. (Indomie - kari kapitan! woot!)


Sape kat sini Harry Potter nye fan? aku xde la kipas sangat Harry Potter ni, sbb dah ikot drpd hairy poter yang first, layan je la.

Kalo korang tengok gamba kat atas tuh, tu Gryffindor nye Common Room, kire senang cite, ni tempat lepak untuk dak2 Gryffindor. Memang asal nye, Common Room ni tempat lepak2 la.


Haa.. aku rase ramai dah tau aku skrang last year kat highschool nih, kire aku skrg abang bapak besar la kt skola ni (regardless of size :p). Kat skola aku ni, bile dah Year 13 (kire macam form 5 la), budak2 Year 13 akan dapat satu Common Room khas utk plajar Year 13 sahaja. Selain drpd Year 13 masok dalam Common Room nih, immediately kene kick.

Macam aku cakap tadi, Common Room ni memang tempat lepak, untuk Year 13. Ruang die pun agak besar, klo rase2 nak ponteng kelas pun bole lepak sini :p

Kat common room nih pun bukan ade tempat lepak khas untuk Year 13 je, ada macam2 lagi.

Dapur ada + microwave ada + boiled water ada + roti nye toaster ada. Cume stove tarak.

Fridge ada (tapi fridge macam anjeng, pebende tah dierang letak)

Locker khas untuk Year 13 ada (die lawa sket drpd locker Year lain :p) Locker aku nombor 11 :)

Orang Mauri ada (ishk, mcm racist plak aku ni). Haa, orang Mauri rupe cam Melayu sket


Sembang-sembang kosong (*beep* *bleeep* fffuuu *tutt*)

Ni la makanan utame dierang, MAGGI. Dierang sume ni mmg gile maggi gak macam aku.

Buhsan2 aku kekadang join dierang, jangan risao ni main halal punya. Sbb da practice gegile time kat Hira' dlu sesame rakan seperjuangan, mmg pro gak a aku :D

Kat luar Year 13 Common Room. Baju merah; Sebastian. Baju belang; David

Tanda setuju


Uhuu... Bag yang gua beli kat Downtown Damansara yang berharge RM30. Disebabkan atas kemurahannya dan keciplakannya, bag ni ade koyak sket.

Wokehhhla, stakat ni ajelah penyampaian gua pade kali ni. Smoga kalian terhibor dan dapat manfaat :p

Sekian, trimas. Assalamualaikom~