Got a Blogger account?

Saturday, 12 June 2010

AAARGH!


Assalamualaikom semoa...

Bertemu kita lagi dalam imperidal.blogsp-- GAMBA HILANGGGGGGGGGGGGGGGG!

Seperti yang korang sume telah prasan, 90% gamba2 kat blog aku sume.... BAM HILANG! Ini disebabkan oleh image hoster aku yang bodol (bodoh+dodol).

Memule die cakap "under maintenance" .... Okay.... Lepas beberape hari maintenance die dah siap... Gamba2 yang aku upload SUME DA TAKDEEEEEEEEE! UWAAAAAAAAAAAAAAAAA!

*ehem* Atas incident ini, gua nak maklum bahwe, update di imperidal.blogspot akan dihentikan buat smentare waktu utk bagi mase kepade penulis untuk memikirkan jalan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah ini.

InsyaAllah, MUNGKIN imperidal.blogspot akan mengalami process upgrade yang besar. Mudahan kalian semua berilah sokongan supaya gua dapat lagi meneruskan post isu2 hangat di New Zealand nih.

Tetapi... KALAU aku xdapat care untuk recover balek gamba2 yang hilang ataupun plan untuk upgrade gagal... Maknenye saat itulah berakhirnya imperidal.blogspot.

Walaupapebagaimananapun, harap peminat2 dapat bersabar.. "Sesungguhnya Allah bersama orang yang bersabar" btol kan? hehe.

Oke chao luh. Selamat berworldcup. ;)