Got a Blogger account?

Wednesday, 8 April 2009

International Mufti Day

Gambar Hiasan.

Assalamualaikom semoa.

Gua mintak maap bebanyak kepade sume sbb menundekan post yg nih. Patot nye post nih publish 31 March harituh, tp skrg 8 April bru nk post, ishk3. Maap ye?

Disebabkan masalah teknikal yg x dapat dielakkan post ni ditunda. Trimas kpd sume rakan2 dan peminat2 setia aku yg bersabar, smoga Allah membalas atas segala kesabaranmu ;D

Okay enough merepek (oishh, da mule speaking? :P)

Senyom kne ade skill.

Hmmm. Bertarikh 31 March 09, sekolah aku, Freyberg High School mengadakan satu event skolah, iaitu, International Mufti Day. International Mufti Day nih, semoa plajar mesti berpakaian yg menunjukkan background dierang. Contoh mcm aku mlayu (Alhamdulillah maseh mlayu :P) kne pakai la baju mlayu :) Jd mcm2 jenis pakaian lah nmpk, pakaian yg pelik2 pn ade, tp xdela sume plajar follow program nih.

Mgkn pade topik kli ni agak pendek, sebab xtau nk cite ape. So let the pictures do the talking ;DD

Dari kiri :Mamat Philiphine(x silap aku, heh), Mamat Jepon, Mamat Jepon 2, Omputeh bajet Jepon, Minah Jepon.

Sume dak Burma/Myanmar (pade pendapat aku, dierang nmpk agak serabai, wakakak)

Mamat Jepon, Mamat Samoan(x silap aku, hmm)

Hmmm, camporan bangsa. Philiphine ada, Jepon ada, China ada, Burma ada. Dierang ni mls nk pkai baju negare dierang, heh.

Minah Jepon pulekkk, haha. (gamba khas untuk rakanku, Zia Ul Haq dan Khairul Naim :D)

Dari Kiri :Mamat Tonga, Mamat Mlayu Ensem, Mamat Tonga 2 (mgkok punye mamat tongo, cilok songkok aku, ceh)

Dari Kiri :Mamat Mauri, Mamat China, Mamat Mlayu Ensem (haish rase mcm nk raye plak, haha)

Itulah sahaja gamba2 yg aku tgkp, ni dh kire rajen a dh tgkp bnyk ni. Bnyk lg orang2 yg aku x tgkp, tp xpela, ni pn aku rase dah cukup :P

Yg mls nye, aku ngan adek aku je mlayu kt skolah tuh. Jd aku jd mcm artis ah, haha.

"Where do you come from?"

"Nice clothes!"

"You look different"

"You look smart!"

"I gotta love your outfit!"

"Nice hat!"

"Cool hat!"

Heh mcm2 komen aku dapat. Tegelak aku bile dierang ckp "Nice hat" , hahaa, ni bukan topi la, ni songkok, dodol. heh. Okeh stakat ni jela penyampaian daku, Hmmm start 10 April aku cuti skola~! Yey! cuti 2 minggu pulek, jd pade rakan2 on la YM slalu dan rajen2 komen kt myspace, friendster and myspace aku, ye?

Okelah, chao.
Salam.