Got a Blogger account?

Saturday, 13 June 2009

Freyberg High VS Palmerston North Boys High


Assalamualaikom semoa~!

Sudah sekian lama kite x bersua eh? Tu la, memula asyik lupe bawak camera bile ade event best pastu bile dah camtuh, xde modal pulak nk post ape, ishk3. Dah bape lame x update eh? 3 mggu? sebulan? Takpe, jgn risao. Post kli ni insyaAllah, post yg pling banyak gamba kot. Jd 3 mggu punye tunggu mmg bernilai la :P

Okeh. Klo korang nk tau, gamba kt atas tuh, gamba class aku :) Kelas nih die campo semua tahun (Year 9,10,11,12,13) Ni bkn kelas belaja, ni cume kelas utk amek kedatangan je pastu ngan laen2.
Mintak maap la, klo korang x bape nmpk gamba tuh (mgkn click kt gamba tuh buat die lg besa? ntah) Cube teke, mne 1 aku? Haha.

Bertarikh pd 13 June 2009, skola aku ade perlawanan bola antare Freyberg High School VS Palmerston North Boys High School. Yep, ni perlawanan bola dalam liga antare2 skola. Jd setiap mggu kiterang ade match. Klo kpd korang yg xtau lg, aku skola Freyberg High :) bkn Palmerston North Boys High.

Setelah diceritakan, team Freyberg nih taun lepas mmg dierang ckp yg Freyberg nih mmg main gile terok ah. Taun lepas, menang 2 match je pastu seri sket, len sume kalah. Pastu taun ni kite ade coach baru ngan player bru (player baru : aku dll :P) Team Freyberg nih bgkit gile bapak taun nih. Stakat nih drpd 6 match, menang 5 match kalah 1. Jd team Freyberg nih antare team yg berada kt top of the league :)

Pengalaman aku dengan team bola nih, mmg bes. First time dlm idop aku dpt join team bola yg betol2 organize, mmg dpt rase macamane main team bola yg btol2 organize. Sbbkn aku bru bape bln dengan team nih, jd xleh nk ckp ape sgt ah. Tapi bese ah, men dengan dierang nih kne serious, xleh rilek2. Kekadang ade jugak la dierang nih marah2 bile men, yela maklumla, orang kapir, fikir mau menang sahaja :)

"Come on man!"

"Taifiz!(tahfiz) rush to the back! quick! mark him!"

"I dont want any hospital passing..."

"Mark him tight! come on!"

Heh mcm2 lg la, aku pn kekadang ade gak kne sound ngan dak2 tuh, aku buat bodo je a, haha. Tp lame kelamaan, kiterang da makin serasi sebagai 1 team. So, skarang nih agak kurang dierang nye mulut2 :)

Freyberg High School VS Palmerston North, Alhamdulillah team aku menang 4-2.Mmg patot leh sumbat byk lg tuh! 3 kali kene tiang, pastu byk peluang, tension tol, haha. Smenjak aku jd wakil skola Freyberg nih, mmg x penah aku main sepancit camni. Bru aku tau macamana men wing btol, bukan dok atas je, haha. Pastu lg bes men kt sni, sume padang kt New Zealand sume terbaik punya :)

Okeh aku pn malas nk berleter lg, ni ade sket highlight drpd match antare Freberg High School VS Palmerston North High School :D

Rembatan padu drpd Raj (mamat Fiji)

Header drpd Tagdh(nombor 4) terkene tiang (blom kne tiang lg, nk kne)
Lepas abes match. sume senyom gembira :)

Coach membebel lepas abes match.

Dari Kiri : Raj, Sebastian, Tahfiz, Salman(bkn Salman ARO eh, haha)

Dari Kiri : Raj, Sebastian, Taqi, Tahfiz, Salman

Dari Kiri : Sebastian, Aaron, Raj, Taqi, Adam, Salman, Tahfiz
Mamat yg x pandang camera tuh : Mitchell
Mamat yg kne pijak tuh : Luke

Dari Kiri : Sebastian, Mitchell, Aaron, Raj, Taqi, Adam, Salman, Tahfiz
Mamat kne pijak : Luke

Mamat tuh makin die tayang nepel die ngan lagi sorang mamat tuh dh rase saket kene pijak, haha.

Pehh mmg kne bantai haha


Okeh la kengkawan. Stkat ni je la penyampaian aku, smoga bermanfaat :D and enjoy. Aku plan pling lmbt nk update blog nih 2 mggu skali, tp tgkla camne yeh :P mwahaha. Smoga korang sume sehat sentiase.

Kaka ngan Ronaldo masok Realmadrid pulek! haha.

Salam & Selamat~
Sayonara~~