Got a Blogger account?

Thursday, 16 July 2009

Injured


Assalamualaikom semoa~~~~~

Terbersin2 aku nk update blog ni, maklumlah dah berabok :P Sbenanye computer rosak, tu yg x update blog. Ingatnye nk tunggu smpai computer repair bru update, tp nk kne tunggu kucing bertandok baru nk kne repair, gne la laptop mak gue.

Skrg nih tgh cuti 2 mggu, mmg gile lepak ah. Tp nnt mggu depan senin masok skola balek a T^T Skrg da masok musim Winter, jd insyaAllah lg beberape mggu turunlah kot salji tuh :D

Sbenanye mmg blur gile nk cite pasal pe.......
Hmmmmmm...

Harituh, ade kotak smpai dr Malaysia! Rupe2nye drpd makcik ku yg tersayang! yg membuat aku lg sayang nye, dlm kotak tuh ade Maggie Goreng Sedappp!

Dlm gamba tuh tinggal 2 packet je a, drpd 4 packet, mmg tibai abes2an ah! Kt sni ade jugak jual Mi Sedaap nih, tp kekadang ade, kekadang xde. Klo sesape yg nk buat aku sayang kt die, send la byk2 maggie kt aku, tentu aku akan sayang die :D

Td bru intro je, x masok topik lg. Sekarang ni, ramai tgh injured kt umah ni, sume muke toye je. Aida, Aisya, Mama sume pening+demam+blablabla.

Untuk makluman, Aisya sbenanye tuh dh 2 hari x mandi, mmg degil, liat benor nk suro mandi, nnt lg saket padan muke :D Papa pn batok sket2, yg sehat gua ngan Alya je, Alhamdulillah ;D

Alhamdulillah, aku sehat ;)

Alya pn sehat ;)


Tapi disebabkan minah2 sume tuh ngan Mama "kurang sehat" , die ade side effect. Tepakse la kne jd Chef Wan+Wan = Chef Two. Arituh kne masak lauk sardin ngan telor dadar, tp rase die... boleh buat makan la, haha.

Hmmmm, aku ade 1 request, korang doa2kan lah kpd mereka mudahan cepat semboh. Bile dierang dh semboh, xdela aku nk buat keje dapor ni lg. :D (solat hajat 10 rakaat klo boleh)

Okelah, aku pn nk smbong men game. Mudahan kite sume berade dlm keadaan sehat dan ceria slalu. Ingat, doakan dierang agar cepat semboh!

InsyaAllah kite akn bertemu lg pd "update strosnye" (bile?)

Salam & Selamat~