Got a Blogger account?

Friday, 21 August 2009

Black Sticks VS Malaysia

Assalamualaikom semoa~

Bertemu lagi kite dalam imperidal.blogspot! Smoga kita suma berade dalam keadaan sehat sejahtera~~

Hmmmm, nmpknya, kite kne ucapakan selamat tinggal kepade musim winter dan say hi kepade musim spring~ atau dikenali sebagai musim bunga!

Pokok depan umah aku yang botak tinggal kayu je, tetibe berbunga pulak, pelik, memang pelik tapi hebat.

Ummm, x tau nk sambong ape lg. Jd mari kite troskan pd topik~

Bertarikh 9/8/2009. Ada perlawanan persahabatan hockey antare New Zealand's Black Sticks melawan Malaysia National Team.

Aku pn yg xpnh tgk perlawanan hockey depan mate, hockey pn x minat, sbbkn mlayu yg lawan, aku pn datang lah sokong. Yg bestnya, sume mlayu yg dok kawasan situh, sume datang :D


Hebat jugak tgk Malaysia lawan Black Sticks. Agak sengit. Tapi malangnya Malaysia kalah 3-0. Banyak pluang msia, sayang.

Nk berdasarkan ranking dunia, Malaysia no. 15 ngan New Zealand no. 8. Klo tgk team mne main lg bagos, mmg nmpklah Black Sticks main lg bagos :D

Tapi yg peliknya, tgk omputeh2 yg datang tgk perlawanan hockey nih, dierang sume senyap. Bile mcm ade sipi nak goal baru lah dierang sorak

"OoooooooOoooo"

Tapi kiterang yg Malaysia nih, cam bese ah, bab2 sokong nih, mmg gila sket. Bile dah jerit gegile, aku rse kesian pulak kt omputeh depan aku nih, mgkn dh pekak kot telinga die? haha.

Okeh, aku malas nk ngomong2 taik lagi.
Ni ade sikit highlight drpd match tuh :~










Orang2 melayu bergambo bersama team Malaysia~

Bergambo bersama coach team Malaysia (senyuman plg mahal drpd gua)

Malaysia Boleh!


Okeh-lah. Bjuta gambo aku upload, abes internet aku nnt. Nnt klo tenet abes, xleh nk update blog lg kang. heh.

Ummm, stakat ni sahajalah penyampaian gua kli ni. papehal,

Selamat Menyambot Ramadhan dengan penoh berkat! Smoga Ramadhan kali ni lebeh bermakna drpd ramadhan yg lepas! Amin ya Allah~ Takbir! ALLAHuAkbar!

Salam & Selamat