Got a Blogger account?

Saturday, 5 September 2009

Jim Wishart's Tournament

Assalamualaikom semoa~

Smoga kepade peminat2 & pembace2 setia imperidal.blogspot berade dalam keadaan sehat sejahtera.

Alhamdulillah stakat nih aku xde ponteng pose lg :D Harap2 korang pn jgn ponteng jugak la, okeh?

Puase kat sni memang layan. Kat sni buka cepat sikit daripada Malaysia, xde la cepat sgt, cume beze sket je la. Sni imsak lebeh kurang 5:25pg dan magreb 5:50mlm. Tapi yg xbes nye, maken lame imsak makin cepat ngan magreb makin lmbt. Mgkn dalam hujung ramadhan, imsak lebeh kurang 5:10pg ngan magreb 6:10mlm.

Kt sni, memang saving banyak jugak lah. Sbb asyek buke kt mesjed setiap malam. Memang x menyesal a buke kt mesjed. Kne bantai ngan nasi arabnyeeee, ayam minimum 2-3 ketol sorang, nasi berbukit. Peh, memang x ingat dunia, haha.

Topik kli ni, xdela beberape menarik sangat, sbb aku malas sket :)


Bertarikh 31 August 2009 hingga 4 September 2009, sekolah aku, Freyberg High School ade masok tournament yg bername Jim Wishart's Tournament. Aku pn xtau spe mamat Jim Wishart nih, tp aku rse die la kepale tournament nih.

Tournament nih, adelah pertandingan bola sepak antare sekolah2 dalam 1 New Zealand. Jumlah sume team ade 16 team.

Memang agak mencabar jugak. Sbbkn aku bermain dalam keadaan berpose, aku kne lawan penat aku dan cube berade dalam keadaan yg kuat.

Alhamdulillah, dengan kuase dan pertolongan Allah, aku berjaya mengharungi 1 minggu tournament tuh dgn tabah. Memang bile men x rase penat, mcm rse x pose pulak (tp aku pose eh :P)

Kalo nak tau tip2 camne aku leh men x rase penat? First, ko time sahor, kne lenjan bebanyak. Makan ape yg ade! makan sume bnde! sampai perot penoh! Minum air bebanyak sampai rse nk tekenceng! dan juga, klo ade air fibre, minum jugak! Second, bile men, jgn pk penat. Pk rilek saja. Bile ko start risao pasal penat je, mmg abes, kau akn rse penat. Third, forth & fifth, pepandai gune otak sniri :D

Memang rase agak special. Setiap team akan diberi changing room sniri. Nih la tmpt kite bincang tactic dan lepak2.

Klo korang nk tau, yg pakai jacket biru tuh, tula coach kiterang. Die memang agak mude, umo bru mcm 23+ die memang belaja coaching kt universiti.

Okelah, aku penat nk meng-taip2. Baru lepas pancet men bola td. Nak mandi lg.

Aku rse nk pukol je mamat nih, byk mulut btol. Sebbek badan lg besa drpd aku.


"Okay guys, lets get warmed up"






Stakat nih jela gua punye penyampaian. Smoga bermanfaat :D Smoga menyambot Ramadhan dengan penoh berkat :D Smoga Ramadhan kali ini lebeh baik drpd yg lepas :D Dan jangan ponteng pose tau! :D

Untuk makluman, CD video tuh telah di konfirmkan telah sampai kepade sesiape yg dapat. Jd klo kpd depa2 yg x dapat CD tuh, harap maap :D Jgn lupa, CD tuh untuk VIP shj :P

Salam & Selamat