Got a Blogger account?

Sunday, 10 May 2009

31, Swansea Street - Part 2

Match bola antare bapak2 vs undergrad

Assalamualaikom semoa~!

Bertemu kembali bersame aku di imperidal.blogspot! :) Topik kli ini merupakan topik paling buhsan antare sume topik2 yg aku penah post, jd enjoyla kebuhsanan ni :D

Sbenanye, topik kli ni patotnye jd antare topik pling best! aku pn sbenanye mmg looking foward utk post topik ni! Aku nk post topik pasal perlawanan bola sekolah aku, tapi time tuhh...

LUPE BAWAK CAMERA!!!!

Gile rugie! Tapi xperla, nnt klo ade match bola strosnye, aku akn ingat utk bawak camera!
Jd, tpksela aku cepat2 cari modal utk gantikan post nih, tu yg aku cakap topik kli ni buhsan gile, sbb topik ni last minute punye planning, haha.

Autumn : Pokok sume dh start nk jd botak

Hmmmm, aku dok pk2 nk post topik ape, pastu tibe2 hati ni suroh buat sambungan kpd post 31, Swansea Street. Pastu gi cepat2 tgkp gambo ape yg patot. Kpd sesiape yg belom bace lg post 31, Swansea Street - Part 1, silelah tekan link dibawah utk pegi ke post tuh (sape x bace lg Part 1, aku cadangkn korang bace :D)

http://imperidal.blogspot.com/2008/12/31-swansea-street.html

Skrg tgh musim Autumn, ataupn dikenali sebagai musim daun gugur. Lepas musim autumn nih, masok la musim Winter :) sekarang cuace makin sejok, ngan makin cepat gelap ngan waktu solat pn mkn cepat.



Tadi pagi breakfast pancake pulekk, sedap ouh! Homemade nye pancake. Bkn dr kotak ke ape, gile sedapp! Pancake + syrup die + Hershey's chocolate, pehh, gandingan hebat! Cbe korang test kt umah nnt, konfem menjilat garpu punye ah!

Tapi... walau ape jenis roti pn, Roti Canai yg terhebat! Gile rindu + gian gile roti canai! Roti Canai + Kari Mamak, pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Klo la bile2 balek msia nnt, aku nk tibai roti canai byk2!

Hmm, kt topik 31, Swansea Street - Part 1, ade bnde aku lupe nk crite, iaitu pasal garage blakang umah aku. Kt blakang umah aku ade garage. Garage selalunye orang simpan utk letak kete and ade jugak orang buat garage utk jd store. Mcm kiterang kt sni, garage ni buat jd store. Kire okay a jd store, mcm2 leh sumbat, ruang garage ni pn agak besa (bole thn a) tp cume keling nye, bau dlm garage ni pelik sket, senang cite, bau yg kurang menyenangkan, haha.

Macam barang kt dlm garage nih, ade beg2, kotak2, besikal2 dan len2. Tp baju tuh, bknnye setiap ari sidai dlm garage ni, kecuali klo hari hujan je. Hmm besikal sume sorang 1 ;) Jd ade 6 besikal ah, tapi sume besikal ni 2nd hand :D Nk beli brand new gile bapak mahal.


Helmet besikal kami :D

Tak mandi lagi :D

Stakat ni sahajalah post kli ni. Gua pn x mandi lagi nih, badan pn tgh bau kaw, haha. Bese la hari cuti, celik2 mate je, bukak la computer, computer pn sbelah katil je, heh. InsyaAllah, bile dh ade modal bru, gua akn update secepat yg mungkin, mwahaha. Lupe nk cakap, Happy mothers day kpd semua ibu2 di luar sane, smoga jd ibu yg terbaik disisi Allah :) dan Smoga korang sume hiduop bahgia slalu dan ingatila Allah selalu :D

Salam & Selamat!